Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 12......... Stannar nog på denna vikt :(

Publicerad 2008-01-25 12:15:51 i Superdieten

Imorgon är vår sista dag... Helvetet är äntligen förbi, har bara vart jobbigare och jobbigare för varje dag, vi som trodde det skulle bli lättare och lättare, fel hade jag.
Idag ska jag på wallmans med familjen, jag har bett om specialkost, inget fusk här inte, så jag ska sitta och titta på familjen när dom sitter med sina förrätter och efterrätter och gottar sig, och vin dom ska dricka vin... Jag vill ha vin...
But i will be strong, i will be slim.

Dagens tråk:

Frukost: 1 kopp te med socker och en rostad brödskiva
Lunch: Kokt torsk
Middag:kött och sallad, kanske en loka med citron oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela