Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 2, hungern stiger....

Publicerad 2008-01-15 10:27:38 i Superdieten

Det börjar röra sig lite i kroppen där man inte riktigt är van med så pass mycket verksamhet, känner mig väldigt hungrig och kroppen försöker motarbeta detta på bästa möjliga sätt...
Magen kurrar, huvudet värker och jag tror att en svag irritation börjar ta plats, mest drabbad gissar jag kommer att vara stefan (du borde nog akta dig lite bobo)
Inte nog med lite härliga värker har jag en äcklig kaffesmak i munnen, kommer nog aldrig förstå hur man kan utsätta sina smaklökar för kaffe, det är inte gott.
Dagens Rätter
Frukost: 1 kopp kaffe med 1 sockerbit
Lunch: 4 skivor skinka och 1 bägare yogurt naturell
Middag 1 stor biff med sallad+olja och citron
Jag längtar tills lunchen bara 1.5 timme kvar!

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2008-01-15 18:34:32

that's just sick :O =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela