Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 3, kilona rasar.

Publicerad 2008-01-16 10:48:01 i Superdieten

En lyckad start har nu gått ner 1 kg. jippijay!!!!! Jag tycker detta är helt fantastiskt  :) jag kommer bli så otroligt snygg det är nästan läskigt :)
Igår var jag kanske lite grinig men jag hade mina skäl. Idag kommer absolut inte bli lätt.
Dagens mål.
Frukost: 1 kaffekopp med 1 sockerbit + en rostad brödskiva (och den var sååååå god)
Lunch: 2 hårdkokta ägg+skinka+sallad med olja och citron.
Middag: Kokt selleri+1 tomat+1 frukt

Hmmm selleri? det blir spännande.

Kommentarer

Postat av: ava.

Publicerad 2008-01-16 12:57:26

jag undrar ju förstås hur länge detta ska vara och om jag vågar sova under samma tak som du. du börjar inte gnaga på min arm mitt i natten eller nåt sånt? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela