Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 4, förhoppningsvis sista svåra dagen

Publicerad 2008-01-17 13:28:39 i Superdieten

Man brukar ju alltid få höra att det brukar ta 4 dagar att få bort sitt godis sug, sååå nu hoppas jag verkligen att det ska stämma, för igår kväll var faktiskt lite besvärlig.
Men ju fler dagar som går så blir jag mer och mer säker på att vi kommer klara detta. Alla troode att vi skulle bli odrägliga, men tvärtom vi har nästan blivit trevligare.
Idag dock känner jag en lite irritation så man ska nog inte reta mig, det kan slå fel ;)
Har fått ett litet orosmoment när det gäller maten dock, har börjat känna ett litet illamående så fort jag äter, fortsätter det får man väl kolla över det, så länge jag inte spyr för då har det nog gått för långt....
Och nu har jag dessutom mer att kämpa för jag har ju blivit lovad ett hångel om jag lyckas :)

Hångel to the slim people!

By the way är nu 3kg lättare ;)

Dagens mat:
Frukost: 1 kopp kaffe med 1 sockerbit + 1 rostad brödskiva
Lunch: 2dl apelsinjuice och en bägare yougurt naturell
Middag: 1 kokt ägg, 1 stor riven morot och en lite keso

Kommentarer

Postat av: ava.

Publicerad 2008-01-17 14:48:54

och du kommer INTE bli besviken. hahaha...

Postat av: J

Publicerad 2008-01-21 17:52:42

Hm... tre kilo på fyra dagar. kan det verkligen vara bra? att äta så lite mat också? inte bra väll ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela