Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 5, Så otroligt trött på Kaffe

Publicerad 2008-01-18 13:31:49 i Superdieten

Det är svart gulnat äckligt "spadvatten", jag förstår inte riktigt fascnationen kring denna dryck, jag är så otroligt trött på att dricka kaffe nu..... Gud vad jag längtar tills söndag då man får dricka en hederlig kopp te.
Nu har sötsuget äntligen försvunnit :) så nu kan man fortsätta med denna diet utom några som helst problem, självklart blir det ju lite jobbigt när david kommer och viftar med en chokladmousse framför näsan på en, men jag är starkare än honom :)

Dagens godis:
Frukost: 1 kopp äckligt kaffe med en god sockerbit+1 rostad bröd skiva
Lunch: 200g kokt torsk med lite smör och citron
Middag: 1 biff med sallad citron och olja.

Börjar bli lite trött vore skönt med typ tusen kuddar under huvudet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela