Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 8, still sipping the coffee.....

Publicerad 2008-01-21 10:59:18 i Superdieten

Mmmm här sitter man fortfarande och sipper lite kaffe, and still trött på det....
Känner mig inte så överlycklig angående den här dieten idag, kan vara så att jag är fruktansvärt trött idag och det gör det liksom inte lättare att hålla humöret upp...
Kontoret kan skatta sig lyckliga att jag är i butiken idag ;)
Blääääääää tog precis den först klunken av kaffet, det var det vidrigaste, oh my god säger jag bara, kaffe maskiner vem kom på den usla idéen?
Och hur smart var jag på en skala idag, hade ingen spenat hemma igår så jag tänkte köpa det på vägen till jobbet, tog jag med mig nån plånbok? i think not.... hur dum får man va....

Fast lite glad måste jag nog vara idag ändå... Har ju faktiskt gått ned exakt 4,3 kg och det är ju ganska bra jobbat på 8 dagar.

Dagens börda:
Frukost: en extremt äcklig kopp kaffe med socker som jag funderar på att slänga på närmsta person...
Lunch: 2 hårdkokta ägg, spenat och tomat, fast nu blir det ju ingen spenat :(
Middag: 1 stor biff med sallad och citron.

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela