Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dansk Rikshospitalets ämnesomsättningsändring, Dag 1

Publicerad 2008-01-14 12:30:49 i Superdieten

Yes, då var det dags.... Jag, Binthi och Eva ska bli så otroligt snygga... Dieten har nu börjat!
Jag känner mig otroligt laddad, vi kommer absolut klara denna pärs. Jag har bestämt mig att ska jag göra detta så ska jag göra det på riktigt, jag har t o m druckit kaffe idag det är otroligt.
Dagens matschema
Frukost: 1 kopp kaffe med 1 sockerbit
Lunch: 2 hårdkokta ägg+kokt spenat+tomat
Middag: 1 stor bitt + sallad med olja och citron

HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA HEJA

Förebild
image14 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela