Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Den icke sexuella orgasmen

Publicerad 2008-01-23 23:23:43 i Allmänt

Finns flera typer av utom kroppslig njutning som är nära inpå obeskrivbar... Idag har jag upplevt två..
När anton idag hade ätit klart sin marabo choklad kaka passade jag på att sno hans papper, jag satt bara och sniffade in dom fantastiska aromerna av smulad choklad, jag kände mig hög, som om jag kunde flyga bland molnen en varm sommardag....
Senare idag var jag på en salong och fick en helkroppsmassage, det var den bästa massagen jag fått i hela mitt liv, när hon lyckades trycka ut alla knoter som fanns över exakt hela min rygg var det som om jag lyfte, helt plötsligt kom hennes händer en decimeter närmare min ryggrad. Jag kan röra mig igen utan smärta i varje steg, finns inte många bättre känslor än att bli helad från ett långvarigt lidande och smärta. Ska dit igen om 2 veckor, jag längtar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela