Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Färdig!

Publicerad 2008-01-28 21:01:11 i Superdieten

Äntligen, jag har fått livet tillbaka, jag är klar, 6,7 kg lättare på 13 dagar det bara måste var väl godkänt :)
Men nu fortsätter livet på nästa bana, nästa GI, 10 kg kvar tills skönheten är perfekt :)
I lördags var det firar kväll med binthi, stefan och linda, pinan var över och vilket annat sätt att fira det än att fyllas med alkohol, synd att inte sköna eva kunde vara med...
Och i söndags hade jag och nikki en helkväll med film och mys, vi gjorde den antagligen godaste pizzan jag har ätit  hela mitt liv (GI pizza) alla borde smaka den :) http://recept.nu/1.15520/gi_viktkoll/paj_pizza/skinkpizza_med_dinkelmjol Har blivit jätte bra på att laga mat, finns nog inget jag inte kan :) "Jag kan allt, förutom slalom, men hur svårt kan det vara det är ju bara vicka lite på rumpan"

    

Kommentarer

Postat av: ava.

Publicerad 2008-01-30 15:58:56

betyder detta att vi ska hångla nästa gång vi ses? ;) tjohooo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela