Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Helvetet jagar oss.... Dag 10

Publicerad 2008-01-23 16:27:41 i Superdieten

Allt har blivit en vana... Allt har blivit tråkigt... Huvudet värker för att man glömmer dricka vatten och vin-tarmen skriker högst av alla....finns det ett helvete så närmar vi oss med försiktiga steg.
Idag när jag ställde mig på vågen hade jag inte ens gått ner ett hekto, jakten på kilona har blivit en besatthet och man nöjer sig inte med 5 kilo på 13 dagar, minst 3 kg till or someone should be afraid...

Dagens piss.
Frukost: 1 kopp te med socker (jag har gett upp kaffet, kaffe suger rutten pungsvett)
Lunch: ägg och skink sallad
Middag: ägg, keso och morot (shit vilken fest)

Nu en tyst minut i mitt klagomål, världen har förlorat en vacker människa, han var en fantastisk skådespelare och värd alla tankar. RIP Heath Ledger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela