Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Jag såg honom....

Publicerad 2008-01-30 16:48:04 i Kändisar

.... och det var inte alls lika spännande som jag trodde. Måns Zelmerlöv kom in i butiken idag och hämtade biljetter... Vet inte ens om jag tyckte han verka trevlig, kändes mest lite divig men vad vet jag, var ju inte som om vi värsta pratade. Jag sa hur många biljetter var det, han sa 2. Vad kan man få ut från det?
Han borde kanske egentligen få en liten eloge för att han lyckades få fram denna divakänsla från bara 3 ord, det är ju inte världens lättaste... Nä nästa gång då får han nog komma med ett bättre intryck, 1 poäng avdrag för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela