Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Love is in the air....

Publicerad 2008-01-21 15:36:42 i Allmänt

Tänk vad lätt man kan falla, en kille behöver nästan bara ge mig en liten blinkning och jag blir svag i knäna...
Just nu är jag kär i 3 killar och om jag gissar rätt kommer jag inte få nån av dom, eller ok om man ska vara ärlig så är jag kär i 3 och en halv kille... Den halva killen är jag bara kär i lite då och då när jag bara vill drömma mig bort ett tag.
Men nu är ju frågan hur långt ska man behöva falla för att få den där riktiga flörten som bara varar och varar och varar tills man storknar av kärlek.
Jag önskar att man kunde gå tillbaka lite i tiden när det var killen som skulle ta alla första stegen, jag vill bara vara oskyldig och vacker och vifta med ögonfransarna... Men nu är det inte så längre, tiderna förrändras, vill man ha någon så måste man ligga i, vet inte om jag är kapabel till detta.... Jag vill ha min riddare i nöden som kommer med rosor och choklad och bara drar mig in i drömmarnas land... Tänk om världen kunde vara som när Johnny Depp äter choklad.

Jag vill ha riktigt pirr i magen inte bara 3 låtsas killar som lockar i hemlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela