Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Alkisarna kommer nu över på hembesök

Publicerad 2008-07-26 16:04:23 i Allmänt

Idag hände en otippad grej... Alltså jag känner så här när alkisar kommer fram till en på gatan för att fråga om man har några cigg är det en sak, det kan man liksom stå ut med men när dom kommer och knackar på hemma hos en då har dom gått över gränsen med flera för långa steg.
Jag vill inte att en illa luktande A-lagare kommer och drar i min dörr för att komma in. Normalt brukar jag inte öppna dörren när jag tittar ut genom nyckelhålet och ser en främling men nu stod han och vinka och jag kom på att jag inte låst dörren.
Jag öppnar dörren, han öppnar munnen, och hans illaluktande andedräkt bokstavligen kastar sig över mig. När jag sägar att jag inte har några cigg frågar han mig om jag känner nån som har det, haha vad är det för fråga som om jag skulle berätta det för honom...
AAA hjälp han kom tillbaka och dunka på dörren...
Jag har ringt störningsjouren nu, nu blir han tillfångatagen :)
Sjukt läskigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela