Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Flygplats paus

Publicerad 2008-07-06 17:08:20 i Allmänt

Sitter pa flygplatsen nu pa vag hem fran LONDON..... Allt har vart super, lite shopping, billig skitmat, sevardigheter och massa musikal, kan det bli battre? i think not....
Nina var helt fantastisk i Spamalot, kande mig sa dar lagom cool eftersom mina vanner kanner henne, hon ar en i ganget liksom ;)
The Lord of the ring snacka om cool musikal, lyckas man trolla bort folk fran scenen da ar man A OK med mig, snyggare effekter far man leta efter.
WICKED ar absolut det basta jag har sett, sangen kladerna allt var helt fantastiskt.
Musikal i Sverige slang er i vaggen, det gar liksom inte att toppa detta, jag hoppas av hela min sjal (sjal haha) att dessa musikaler aldrig setts upp i sverige for det funkar bara inte.


Orkar inte skriva sa mycket sa om nan undrar natt ar det bara att fraga kommer upp lite bilder sen ocksa.

Saknar alla hemma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela