Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Putting + Hutting = Bakfylla

Publicerad 2008-07-19 13:19:35 i Allmänt

Igår kväll blev jag upphämtad av söta Stefan och charmerande Daniel för att spela lite minigolf efter jobbet. Kvällen började bra, jag hade vinnargöden i ögonen och jag var självsäker som få. Efter vi hade spelat 2 hål måste det blivit nån slags snetändning, jag ledde stort men dom började komma ikapp, plötsligt låg vi lika och det omvandlades till att jag förlora stort. Men vadå, jag gick ju inte in för att vinna, det är ju samhörigheten som har betydelse, allt jag ville var att umgås med min trevliga gossar. Varför skulle jag vilja vinna?
Efter vår trevliga puttingstund åkte vi hem till Daniel för ett parti Fia med knuff... eller förlåt, hutt, vi skulle spela Fia med hutt.... Jag kan väl säga så här jag förlora stort även i det spelat. Men det är smällar man får ta när man vill ha lite trevligt.

Ps. aldrig igen Absolut Peppar Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela