Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Tristesen fortsätter...

Publicerad 2008-07-16 17:18:45 i Allmänt

Tristesen? Så kan det ju bara inte heta... eller? Hur fasiken stavas det? Aja skitsamma sjukt trist är det iallafall.... Nu börjar jag seriöst vara så uttråkad att paniken börjar följa mitt sinne, två dar kvar men jag har ingen aning om hur det ska gå.... Just nu är jag dessutom så ensam på kontoret så, mina enda vän just nu är den där äckliga flugan som flyger runt och trasslar in sig i gardinen, och jag vet inte riktigt hur jag känner för det... Jag hatar ju flugor, hur ska jag kunna vara vän med nån som jag fruktar?... Fast det är ju klart man säger ju alltid att man ska hålla sina fiender nära.

Jag vill ha semester nuuuuuuuuuuu!

Jag och eva har haft så lite att göra satt vi till och med tillverkat ett vimpelsystem här på kontoret. Eva berättade nämligen för mig att det är väldigt svårt att hålla reda på mitt humör och eftersom att jag har så extremt svårt att kontrollera mina känslor (dramaqueen) så behöver vi ett system så man vet när man kan prata med mig eller inte.

För er kollegor där ute så ser systemet ut på följande sätt:

Gul vimpel: Neutral mark (prata gärna med sara)
Grön vimpel: Topphumör  (kan inte bli bättre, skratta gärna med sara)
Röd vimpal: Surmulen (sara är långsint så för din egen skull håll dig borta men inte för länge för då blir hon sur över det)
Svart vimpal: DON'T ASK JUST BACK OFF!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela