Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Long time no see

Publicerad 2008-06-29 11:46:24 i Allmänt

Blir inte så mycket att man skriver blogg så här under sommarregnet (känns fel att skriva sommarvärmen när det bara regnar) men here i come again.
Tänkte börja med att berätta att jag antagligen är skyddad av någon övernaturlig kraft, vet inte om jag kan säga gud eftersom jag inte direkt tror på honom men nån skyddar mig.
Igår när jag och min blomma Ava var ute och vandrade i ös och duggregn var det mirakel som skedde, alla droppar missade oss jag var inte ens nära blöt, max fem droppar prydde min torra kropp. MIRAKEL I TELL YOU.
Midsommar har gått, mysigt firande med nikki, daniela och martin. Semestern är här, karaoke är avklarat, turistbesök på cosmonova och londonresa väntar. Sommar ska nog bli fantastisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela