Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Skräckens välde intog restaurangsbesök

Publicerad 2008-06-03 09:59:18 i Allmänt

Igår kväll var jag med en samling vänner (nämner ingen vid namn för att inte skapa skada för restaurangen) för att besöka en av mina favorit restauranger, maten var helt otroligt god, vinet var fantastiskt och det började som en kanon kväll.
När jag satt vid bordet helt oskyldigt med min fot i högt läge (pga min skada) tittar jag ner till deras förrådsutrymme (vi kallar utrymmmet för det), jag får panik, för vad ser jag? jo en mus (det var antingen än stor mus eller en väldigt liten råtta), jag försöker varna alla men det är inte riktigt nån som bryr sig eftersom den är så långt bort. Vi glömmer musen/råttan för en stund och fortsätter äta.
Plötsligt hör vi världens skrik från vän X, vi alla förstår vad det handlar om jag flyger upp på stolen, alla springer åt olika håll,  hon hade musen/råttan i knät, efter det visste ingen vart den var, sen hör vi nästa skrik och man kan se hur musen/råttan försöker fly längs soffkanten.
Detta kan ha vart det mest traumatiska jag har upplevt, jag hade ont i magen hela vägen hem.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-06-03 10:08:09

Önskar dig en bra dag.
Kram.

Postat av: Matakuten

Publicerad 2008-06-03 10:15:33

Gillar du mat? Vill du ha något gott men orkar inte lägga ner mycket tid på det? Då passar Matakuten dig perfekt! kolla på http://matakuten.blogg.se eller www.youtube.com/matakuten

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela