Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Stockholm se upp!

Publicerad 2008-06-15 12:38:04 i Allmänt

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Äntligen har dagen kommit som jag väntat på så länge, min moster har äntligen ringt och berättat att lägenheten är min.
Om 2 månader är jag inte längre någon förortsjänta utan en stolt och vacker citytös.
Så om det är någon som är intresserad av att bo i en hyresrätt i åkersberga är det bara att hojta till.
Det är en ljus och öppen 2:a med utsickt över hela åkersberga, lägenheten är placerad högt upp på en kulle och är upp på 5:e våningen så vara inte rädda för insyn här kan man gå helt naken utan att känna att världen tittar på en.

Ps. Jag är lyckligast i världen Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela