Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

2 kilo godis på 1 halvtimme

Publicerad 2008-03-25 16:53:16 i Allmänt

Hur svårt kan det va tänkte jag.......... BIG BIG BIG mistake......... Jag mår så dåligt, vem kommer springande med hinken jag måste spy, men hur skönt kan det vara att spy hela godisar?
Jag har sååååååå ont i magen, aldrig mera godis. Jag kan inte inte sluta rapa.
Näää nu måste jag spy.
Nu undrar ni varför jag skulle göra detta, erbjudandet var 2100:- om jag lyckades äta allt godis på 1 halvtimme.
Fall aldrig for the temptation är budsakpet med detta inlägg.

Over and out, besök inte toaletterna på ett tag det luktar spya.

Kommentarer

Postat av: Martin

Publicerad 2008-03-25 18:09:57

Ha! Sara, du är så söt...

Postat av: Lina

Publicerad 2008-04-17 11:25:16

Sara kom ihåg vårat avtal det går inte så bra för dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela