Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Homo vs. Hetro

Publicerad 2008-03-03 16:34:01 i Allmänt

För några år sen så kunde man absolut inte skämta om homosexuella utan att vara fördomsfull, nu är det en del av vardagen, eller för min vardag ialla fall... Att vara homo eller hetro handlar inte om att vara normal eller onormal, det handlar om kärlek, och om det är något i vår värld som är normalt så är det kärlek.
Jag hoppas jag lever den dagen fördomarna vänder. Skälls orden blir ditt jävla hetro och istället för att prata om att gå på gayklubb går man på hetroklubb.... Det kommer antagligen inte hända för om nått kommer hända så är det ju bara att man inte pratar om det alls, men det vore lite komiskt.

Nu fattar säkert ingen vad jag pratar om överhuvudtaget, men jag stefan och binthi snackade om det och det lät så kul när vi skämtade om det.

Homos to the world för ni är sååå sköna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela