Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Jag älskar listor, snor dom alltid ;)

Publicerad 2008-03-14 11:54:29 i Listor

10 favoriter:
Färg:
skit tråkigt men svart fixar allt
Band: for old times, spice girls
Film: kan man välja en favorit bland tusen, men ok, chocolat
Bok: låt den rätta komma in
Sport: snoppfladdret i byxan hos friidrott
Årstid: Sommar sommar sommar (i melodi)
Veckodag: fredag efter kl 17
Glassmak: Cookie & cream
Tid på dygnet: 21:00
Mat: ett överskattat måste

9 för tillfället:
Humör:
självömkan (börjar bli sjuk)
Smak: vit baugette
Kläder: ett par jeans, vit tröja, silver pjucks, sista paret trosor i lådan
Bakgrundsbild: vista
Nagellack: nada
Tid: 11:19
Omgivning: Luma Park är utsikten
Irritationsobjekt: David och hans konstanta försök till att krama mig, när ska folket hålla sig utanför min bubbla?

8 första:
Bästa vän:
Britta min osynliga låtsaskompis
Husdjur: har aldrig haft ett
Piercing: ett vanligt öronhål
Förälskelse: Orlando
Musik: spice girls
Bil: jag kommer nog aldrig ha en första bil
Kyss: philip brevid fotbollsplanen vid maggan
Mobilen: nån blå tegelsten (siemens tror jag)

7 senaste:
Cigarett: marlboro silver
Mat: en baugettebit med smör
Dryck: pepsi max igår
Biltur: från ica enda hem
Kyss: usch jag vill inte ens prata om det, alldeles för länge sen
Spelade låt: vincent - sweet miss blue
TV-program: the voice morgon program

6 har du någonsin:
Dejtat någon utav dina bästa vänner?: Ja det skulle jag nog vilja kalla det
Brutit mot lagen: Ja 2 gånger (ett snattat presentsnöre och en skylt på en buss)
Blivit arresterad: Nej jag är för smart
Badat naken: yes and i love it
Varit med på TV: Jajamensan
Kysst någon du inte känner: Ja haha och mer

5 nej tack:
Kläder: om skor räknas buffalo's
Mat: asiatiskt
Musik: hård rock
Dryck: Kaffe
Personlighetsdrag: Självgodhet in a BAD way (håller med nikki)

4 saker:
Du gjorde igår kväll: låg på soffan, tittade på tv, åt mat, somnade
Du kan höra just nu: talande bokare, radio, tagentbord, mm
Du inte kan leva utan: Familj, vänner, film, luft, mat, pepsi max, love
Du gör när du har tråkigt: tittar på film, lyssnar på musik, sjunger, leker... you know (nikki got it)

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Nikki, stefan, ellinor
Du tycker om: Mamma, och familia, och mina bästa älskade vänner
Du inte tycker om: Måns Zelmerlöw

2 val:
Kaffe eller te: Te alla gånger
Vår eller höst: Vår för då har man alla finaste kläderna

1 önskan: tusen miljoner pengar

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-03-14 12:06:25

Ååå älskar listor jag med, är det ok om jag lånar dne där ? :-D

Postat av: Mia

Publicerad 2008-03-14 12:35:29

Tack :-D

Postat av: Nikki

Publicerad 2008-03-14 16:59:21

Måns Zelmerlöw. FY FAN VAD ROLIG DU ÄR.. haha jag dör

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela