Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Lista när man har tråkigt

Publicerad 2008-03-18 16:02:02 i Listor

Tack nikki ;)


Namn: Sara "hoggen" Hogg  
Vad drack du senast: Coca cola light (det som håller än igång på dagarna)
Vad gjorde du igår kväll: Tittade på "My Name Is Earl"
Hur många hamstrar har du haft: Skulle aldrig få för mig att skaffa nått så äckligt...
Kan du gå ner i spagat: Kan och kan, om nån trycker ska det nog gå bra ;)
Vad ska du göra i kväll: Vet inte kanske gå och äta en bit med stefano...
Vad ska du göra i morgon: Träffa min underbara nikki, vi ska ha grey's-date
Senaste inköp: en cola light i cola-automaten, 5kr sååå billigt.
Senaste film: Morgan Pålsson - världsreporter (se den)
Vad har du i ditt fönster: Blomma och lampa och ljus och dammtussar
Tycker du om att cykla: Jag älskar det!
Vem sov du över hos senast: Binthi
Vem sov över hos dig senast: Nikki
Vem pussade du på senast: Måste vart Nikki, sorgligt haha
Vad ska du göra nu: Fortsätta jobba antar jag...
Vad ska du göra sen: Som sagt, gå och äta tror jag
Vem träffade du sist: Alla på kontoret
Vem skulle du vilja träffa nu: Jonas :)
Sjunger du i duschen: Har aldrig förstått fascinationen med det
Vem ringde dig senast: Tror det var helena på first garden i malmö
Vem ringde du senast: Måste vart Johan på duxiana i helsingborg
Hur länge sov du inatt: 7 timmar tror jag (värsta länge ändå)
När ska du gå och lägga dig ikväll: blir det som det brukar inte 1 sekund innan 12
Vad gjorde du för tre timmar sen: var på ekonomimöte
Vad skulle du vilja göra nu: sitta hemma i min soffa dricka varmchoklad och titta på en mysig film
Har du badat i år: Jag har duschat
Tidsfördriv: Facebook
Vad heter du just nu på msn: Sara - Mr grey and Mrs Slut
Kär i någon just nu? Jaa fast det är nog inte på riktigt jag känner ju inte honom
Känner du någon som heter likadant som dig? allt för många
Morgontrött? Man kan ju inte vara morgontrött om man inte ens vaknar
När är du född? 24 Juli 1986 09:36 en torsdag
Var bor du? I Åkersberga tyvärr
Nuvarande hårfärg? Brunt
Riktiga hårfärg? Mellanblond med koppar slingor
Ögonfärg? Grönmelerade
Vad läser du för bok nu? Ingen
Humör just nu? Lite lagom trött, hänt alldeles för mycket idag
Vad har du för parfym idag? Smell of sara
Vill du ha barn? Ja
Hur stort är ditt rum? skulle gissa på 10 kvadrat
Har du tv/dator i ditt rum? inte i sovrummet
Piercingar? Inte en enda... eller?
Tatuering? Det är min blivande present
Brukar du vara osminkad i skolan? Jag går inte i skolan
Skostorlek: 37-38

Kommentarer

Postat av: Martin Månsson

Publicerad 2008-03-24 00:55:04

Måste bara säga grattis till bild på din sida...
Visade Nikki hur man skulle göra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela