Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Protest

Publicerad 2008-03-12 16:41:34 i Allmänt

Jag tänkte starta en protest mot alla språkpoliser... Vilka är med mig?
Jag tänkte att vi kan börja tåga från medborgarplatsen sen går vi in mot kungsträdgården stjäl scenen och allas uppmärksamhet.
Språkpoliserna bara måste bort! Låt oss skriva som vi pratar! Låt bloggvärldens särskrivningar övervinna dessa besserwissrar! Fritt språk åt folket! Låt ditt tagentbord bestämma! 

Kommentarer

Postat av: Nikki

Publicerad 2008-03-12 17:39:18

skulle mitt tangentbord bestämma, eller rättaresagt det jag skriver så skulle världen vara en dyster och otroligt dryg plats, speciellt om man heter typ anders och är ful..

Postat av: Peter

Publicerad 2008-03-14 16:36:48

Du glömde kommatecknet efter Medborgarplatsen, som för övrigt stavas med ett stort M i början.

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-04-10 17:02:43

i'm with you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela