Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Ta mig hem!

Publicerad 2008-03-01 12:45:14 i Allmänt

Det borde vara straffbart att jobba på lördagar, det förstör hela min rytm.
Hade det vart en helt vanlig dag i mitt icke ännu så perfekta liv så skulle jag precis öppna mina morgontrötta ögon gnugga sömnpulvret ur ögonen, ställa mig upp dra täcket med mig till soffan, kanske kissa lite och sen lägga mig i soffan istället.
Men nu är det inte så för jag jobbar denna härliga regniga lördag, ok jag slutar kl 3 men ändå, min rytm, vad ska jag göra med min rytm, den är ju redan förstörd.
För att återfå balansen ska jag minsann ha skit roligt när jag kommer hem, det ska ni veta minsann.
Ps. jag känner mig inte alls agressiv Ds.

Kommentarer

Postat av: Nikki

Publicerad 2008-03-01 14:14:00

Jag skrev det klockan feeem på morgonen, va jävligt pigg men hade inte riktigt alla hästar hemma så att säga.. haha MELODIFESTIVALEN IKVÄLL :D:D:D:D
PYUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela