Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Världens Lyckligaste Flicka

Publicerad 2008-03-04 18:04:06 i Kändisar

Jag är ett steg närmare min framtid. Igår träffade jag mannen (eller ska man säga pojken) i mina drömmar, Björn Gustavsson... haha jag är såå patetisk men han är ju så söt man dör nästan.
Han hade en sån där riktigt intensiv blick så när han tittade in i mina ögon tänkte jag bara nu smälter jag, jag blir aldrig hel igen.
Haha jag är en töööööönt.
Killar, män, ni allmänt borttappade som söker lycka hos mig nu har ni fått ännu ett hinder för att vinna min strålande kärlek så kämpa lite hårdare för mig.

Ps. ni kommer inte att ångra det, jag är värd det Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela