Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Skadad och avskärmad från världen

Publicerad 2008-05-21 11:20:50 i Allmänt

Jag har märkt en bieffekt med min skada, jag har ingen koll vad som händer ute i världen...
Ok nu har jag äntligen lyckats ta mig till jobbet så jag börjar ju komma ikapp lite, men allt jag gör är bara att sova.
Jag åker till jobbet i en dimma av min knarktabletter, jobbar och kämpar för att inte somna, åker hem i en dimma av knarktabletter, lägger mig på soffan och somnar.
Jag har inte haft kul på två och en halv vecka. Jag längtar efter en helkväll ute med binthi och stefan, och en härlig myskväll med min älsklings nikki  (vi har ju redan myst men en kväll utan smärta vore mysigt).

Okej jag har haft heltrist men jag måste tacka lite människor också.
Mamma och Peter tack för att ni tagit hand om mig, hade inte klarat mig själv :)

Kommentarer

Postat av: Nikkiii

Publicerad 2008-05-21 12:54:53

you forgot pepsi duuuude.. haha :D

Postat av: Nikkiii

Publicerad 2008-05-21 13:28:00

you forgot pepsi duuuude.. haha :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-23 12:48:58

Men jag då?? Jag vill också hänga med på utekväll med Binthi och Stefan...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela