Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Allot has happende

Publicerad 2008-11-12 10:49:10 i Allmänt

Oj oj oj nu har det hänt massa grejor som inte kommit med på bloggen ännu :) ehm uppdatering kanske? Ja tack!

Den 6 november var dagen då Sara Hogg blev en ny människa, i alla fall skalet Sara blev annorlunda. Jag var nämligen och tatuerade mig :) Yngve på Heavenly inc har nu satt ett avtryck på min kropp.
Jag var så nervös innan vi skulle börja, försökte förbereda mig men det var inte så lätt kan jag säga när man inte ens vet vad som ska hända. När han gjorde konturerna blev jag nästan lite besviken, det gjorde knappt ont. Men sen kom ifyllningen, fy farao säger jag bara, det gjorde så jäla ont, jag satt och skaka och frös kunde inte längre kontrollera min kropp. Sjukt läskigt men det var värt varenda sekund, hela 3 timmar av smärta. Eftersom att jag har klarat av det så vet nu hela världen att alla kan klara av en tatuering.

 

I måndags var vi på Tv4, Pelle svanslös var där för lite promoting, dom kommer på tv om bara 5 minuter :) Det var riktigt spännande, alla var så nervösa, Johans smink ville inte ens fastna på läppen sån puls han hade. Och dom var så bra, såg så himla snyggt och proffsigt ut allting. Och det var massa kändisar, men roligast var det att träffa Peter Harrisson och när Jennie frågade Peter Jöback om han skulle pippa i tv haha. Hon sa fel, skulle fråga honom om han skulle tipsa i tv. men nu blev det ska du pippa i tv haha det var så himla roligt, man kanske behövde vara där ;)  

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2008-11-18 19:13:48

Riktigt fin tatuering!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela