Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Av med oskulden

Publicerad 2008-11-24 20:28:02 i Kändisar

Idag var min första kollationering, så nu var den oskulden borta :) Det var väldigt kul... Var så nervös innan, alla vet ju hur jag är när det gäller kändisar. Kändisar som blev avprickade idag var Babben, Loa Falkman, Adde Malmberg och Lars-Åke Wilhelmsson :)

Jag ska nämligen sminka Obesvarad Kärlek i vår, så idag var alltså första mötet för er som inte vet vad kollationering är ;) Vi läste manus och pratade strunt, en riktigt trevlig dag med sånt som jag gillar helt enkelt.

Det kommer bli en super bra föreställning så den borde alla se på intiman i vår.

Shit vilken reklam jag gjorde nu, jag är en sån bra medarbetare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela