Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Buttriks

Publicerad 2008-11-01 23:34:59 i Allmänt

Ett tips till världen, gå aldrig och ahndla på buttriks på allahelgona.....
Idag när jag kom till intiman för att starta min "helgliga" sminkning till pelle svanslös, märkte vi att det viktigast sminket var försvunnet vilket betydde att jag var tvungen att inköpa nytt smink, vilket man gör på buttriks.
När jag kommer dit trodde jag att jag skulle dö, till min stora fasa märker jag att det är kö in till butiken... Jag säger bara men hallå, kom igen, inte kul.
Sminket fanns i kassan så det var bara att ställa sig och vänta, när jag kommer fram hade jag en riktig röta, det fanns bara en burk kvar och den blev min :)

Så jag säger det gå aldrig till buttriks på allahelgona, inte värt det i promise.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela