Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

En tråkig uppenbarelse

Publicerad 2008-11-13 21:50:27 i Allmänt

Idag kom jag på en ganska tragisk sak, jag kommer aldrig bli tillsammans med min egentliga drömkille... Ok antagligen kommer jag nån dag hitta min perfekta man och vi kommer leva alla våra lyckliga dagar och bla bla bla.. Men alla mina blivande män måste alltid vara medvetna om att det finns någon bättre för mig än han. Nu undrar man ju då varför jag inte väljer den bästa till att börja med så jag slipper såra alla små eländiga män som tror dom kan vinna mitt hjärta.. Men det är inte så enkelt för min dröm är redan gift. Men blir det så att han kommer nån dag så kommer min dåvarande make bli utbytt, för den dagen Johnny Depp kommer med sin kärleksförklaring till mig så kommer jag lämna min man.

Tragiskt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela