Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Footloose

Publicerad 2008-09-20 00:42:10 i Kändisar

Numera är jag sminkass. på footloose, hela helgen ska jag gå bredvid Jessica och lära mig maskösjobbet för footloose som går på intiman. Det är så roligt och jag känner mig verkligen hedrad att Jessica ger mig denna chansen.
Var där första gången igår, gick då bredvid Jessica hela tiden, det är mycket att hålla reda på och vissa byten är typ super stressade, men detta ska nog gå jättebra :)
Nu över till kändis-kåtheten ;) Brolle ooh my god vad charmig han är, så trevlig och sjukt snygg. Men alla i ensemblen är underbara, och herregud vilken stjärna Peter Johansson är.

Så nu uppmaning till alla, kom och titta på söndag för då är det jag som sköter sminket :)

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2008-09-22 20:28:30

Vad kul att du sköter sminket, tyvärr har inte min studentekonomi råd med de.

Men lycka till! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela