Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Mambo Jambo

Publicerad 2009-02-05 16:32:14 i Allmänt

Igår var jag hos en homeopat aka mambo jambo doktor... Det var dags för mig att ta reda på varför jag inte kan vakna. Man hör ju om alla människor som har svårt att somna på nätterna och det finns ju alla möjliga förklaringar till deras problem, men vad gör man för dom som somnar bekvämt på kvällen i någorlunda tid men bara vägrar vakna? Jag vet inte vad man gör så jag tänkte, klart en mambo jambo vet... Har fått sjukt läskigt stora piller som jag ska prova äta nu i en månads tid, jag tänker så här, funkar det inte på 3 veckor då går jag inte tillbaka för sjukt dyr var han dessutom.
Men det börjar bli ganska jobbigt nu när man jämt och ständigt kommer lite försent till jobbet, får ställa sig i mitten av kontoret och be om ursäkt för att man är sen. Och det är verkligen psykiskt jobbigt att behöva göra det när man verkligen inte kan hjälpa det. Om jag kunde välja själv skulla jag alltid komma i tid, men det är en omöjlighet när kroppen bestämmer sig för att för att lägga sig i koma några timmar om dan. Och jag överdriver inte, för mellan kl 04:00 och 08:30 dör jag varje dag.

I'm a living dead person.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-17 17:34:11

det var verkligen igår du skrev ett inlägg... jag älskar dig hoggen på bloggen skriv något nytt snart!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela