Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Nackspärr

Publicerad 2009-02-18 16:12:44 i Allmänt

Idag är man invalido på hög nivå, har typ den värsta nackspärren ever, kan vrida huvudet sisådär 10grader åt vänster så vill du ha ögonkontakt med mig idag satsa på vänster.

Idag ska jag, Eva och Marie ha klipp och färgverkstad. eva ska klippa dom små hårstråna och jag ska färga, ska bli så mysigt, sen får man inte glömma att det är Grey's premiär idag, ska bli sååå spännande.

Vi kommer väl alla ihåg vad som hände sist, doktor Hahn (som ida tycker att jag är lik) hotar med att stämma sjukhuset pga Izzies snesteg med Dannys hjärta. Hon tänker verkligen bara på sig själv, gör hon det så kommer jag bli så sur... Det är ju ändå hennes vänner hon jobbar med, hon skulle ju bara skada dom det finns ingen anledning att stämma dom när det var så länge sen. Dr Hahn skärpning nu, gör nått vettigt med ditt liv istället för att sabba för andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela