Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Utmaningen

Publicerad 2009-02-19 16:01:41 i Allmänt

jag har blivit utmanad av Bittermarie http://bittermarie.blogg.se/

1. Gå till "mina bilder"
2. Gå till den 6:e mappen
3.Ta sedan den 6:e bilden i den mappen, lägg upp bilden på bloggen och skriv något om bilden!
4.utmana sedan 6 bloggare att göra samma sak!!

Här är min bild:
 

Detta är en bild på på världens finaste patrik, han är lika go och gla som kexchoklad.


Nu utmanar jag följande bloggare:
duvfors.blogg.se
broderpuck.blogg.se
mirettas.blogg.se
slattinnan.blogg.se
alkoholistchefen.blogg.se (om hon finns kvar)

Sen vet jag inga fler bloggar ;) So over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela