Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

2009 viljans år

Publicerad 2009-01-09 15:28:00 i Allmänt

Jag har skakat hand med Kristian, år 2009 ska vara viljans år.
Jag har nu bara ett problem, för att jag ska kunna uppfylla den överenskomelsen så måste man ju vilja nått och jag har verkligen noll inspiration. Jag vet inte vad jag vill.
Det måste ju vara något stort, något magnifikt, viljans år det låter ju så pampigt och då kan man ju inte ha nån liten skit vilja.
Så om någon kan ge mig lite inspiration så jag vet vad fasiken jag vill så skulle jag bli väldigt glad.

Alla grejer jag vill handlar ju om en dags arbete och vad ska jag göra när jag är klar med dom viljorna då, tänk om jag har utrett mina viljor om en vecka är året slut då eller?

Detta är såååå frustrerande.... Jag kan ju inte svika mitt handslag. Tusingen Kristian jag vill inget.

Gud vad bittert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela