Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Jagad av bröstimplantat

Publicerad 2009-01-09 16:29:04 i Allmänt

Dagen har vart lång, för att förnöja denna långa dag tänkte jag att ett litet skämt var på sin plats.
Så jag satte mig vid Evas dator msn:ade till Binthi och sa att jag hade fått ett jobberbjudande som jag var sugen på att ta och att vi behövde prata, Binthi tog inte detta skämt som något positivt, hon började nästan gråta och var påväg hem.
Jag var tvungen att erkänna, så Binthi började spä på Evas msn, hon berättade hur besviken hon var att hon kunde ta upp det på msn.

Mitt lilla skämt tog djupa konsekvenser, Eva och Binthi tog upp en jakt efter mig, dom sprang efter mig i korridoren med deras hemmagjorde bröstimplantat, jag skulle straffas med ett bröst i huvet. Plötsligt hör jag Binthis stämma, -kasta på henne!!!!! Jag ser hur  bröstet flyger förbi min sida. Dom missade mig. Jag var tvungen att gömma mig, så in på Lindas kontor och in under skrivbordet, där satt jag säkert dom hittade mig inte :) Dagen blev räddad och det andra bröstet det har jag gömt så min säkerhet är nu i säkert bevar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela