Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Mitt största Fan

Publicerad 2009-01-08 14:00:09 i Allmänt

Ett stort tack till Stina Hammervik, hon är en i min lilla skara människor som verkligen uppskattar mig. Idag kom jag fram till hur stort hjärta Stina har, hon känner verkligen igen en stor tänkare när hon ser en. Och idag såg hon mig. Alla borde bli lite mer som Stina Hammervik. Stina förstår sitt eget bästa, hon läser min blogg, och det gör hon sååå rätt i för alla blir lite klokare av att läsa mina tankar. Tack Stina för att du ökar min statistik ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-08 15:23:35

Hon är inte bara snygg den där sara hogg utan en klok kvinna

Postat av: Stinas Idol

Publicerad 2009-01-09 14:49:59

fjääääääsk

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela