Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Förkyld

Publicerad 2009-06-18 14:53:07 i Allmänt

Härom dagen när jag gick och besökte min kära vän Nikki för att lämna lite Cocilana och inköpta saker till min sjukling så tänkte jag gud vad skönt att vara lite förkyld, Nikki lät så mysig med sin hesa röst. Jag tänkte hur skönt det skulle vara att bara ligga på soffan och tycka synd om sig själv... Men fel hade jag för nu ligger jag här med hes hoströst, förstoppad näsa och en början till liggsår och det är inte alls mysigt... Hur kunde jag tänka att det skulle vara mysigt att snyta ut 3 kilo slemmigt och missfärgat snor, och hosta upp nått som känns som ruttet gammalt damm hur kunde jag vilja göra det?
Näää påminn mig om att nästa gång jag vill vara sjuk så vill jag inte det, och om jag säger emot att jo det vill jag, slå nått i huvudet på mig då.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2009-06-18 15:10:33

Ska komma ihåg det! Du har härmed ingen egen vilja i den frågan! Puss och krya på dig!

Postat av: Nikki

Publicerad 2009-06-18 17:47:49

oh i will.. hahaha..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela