Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Uppdatering

Publicerad 2009-06-04 16:20:14 i Allmänt

Hahaha, något dålig på att uppdatera, men här kommer det minsann... Tjockismötet - det blev inga tårar, eva var mest chockad 21 cm är det jag tappat runt min midja... Bra säger jag minsann :)

2 veckor kvar tills semester, ska bli såååå otroligt skönt, börjar med en vecka sen jobbar jag lite till men sen kommer 3 veckor på raken... Sola sola sola. Mitt mål: ska bli brunare än binthi för hon är bara för snygg just nu efter en veckas solsemester.... orättvist ändå.

Funderar på att flytta bloggen, för hallå ska jag lyckas bli kändisbloggare måste jag ha mer än 10st läsare, ok att jag älskar er 10 men nikki har kommit upp i 20000 och  det känns som att jag är tävlingsredo nu.

Vi får se vad som händer, bra ska det bli iallafall.

Kommentarer

Postat av: Helena Nygrund

Publicerad 2009-06-04 22:04:07

Ja jag är dig trogen i alla fall gumsan! Och flyttar du så flyttar jag! Kraaaam

Postat av: Nikki

Publicerad 2009-06-08 10:03:39

Hallå, det var ju jag som skulle bli bloggare och du som skulle bli skådiskändis.. ahhahaha..



jag är uppe i 25000 nu.. Så det så.. hahahahah..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela