Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Kul kul :)

Publicerad 2009-03-16 23:35:38 i Allmänt

Såhär gör du:
1. Ta fram mobilen
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Puss!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haru slutat snart? Kan jag plocka upp dig vid slussen för jag hittar inte med bil. Puss

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Jag är på väg. Puss

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag är röksugen så jag dör alltså.

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Heeej vad gör? Ring mig näru kommer hem så kan vi ju ta en fika eller något mys :) puss

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hej. Förlåt tiden försvann.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
God morgon, bio på söndag kl 15:30 sedan middag på någon grekisk, någon du rekommenderar?

8. Vad vill du höra mest av allt? 
År du hemma?

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Jag ljög det var flytande.

10. vilken är din mest romantiska replik?
Jag väntar på slussen.

11. vad skulle du säga om du blev bestulen?
Tyckte du verkligen mitt hår var snyggt?

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-03-17 08:45:40

Röksugen????????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela