Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

En "Panik"-lördag!

Publicerad 2010-03-13 20:59:09 i Allmänt

Kl är 20:54 melodifestivalens final är i full gång och här sitter jag på teatern och hör joddel i bakgrunden.
Höjdpunkten av min dag måste ändå vara att jag fick sköta papegojan i dagens föreställning :) man kan alltid lära sig något nytt.

Det är en tung dag, alla vill gå hem, största delen av dagen spenderar vi med att komma på vem som ska ställa in i kväll. Tintin, Reuben, Johan och Sofia får ju ändå ställa upp, dom har ju inte ställt in ännu. Hur svårt ska det vara att komma på några låtsassjukdomar?

Jag har också kommit på att det går en tjuv på Initman... Han/hon snor inte vad som helst, han/hon snor endast mina nålar.... varför ska alltid jag bli utsatt? Nu gråter jag en skvätt för mina förlorade hårnålar, vi hade en kul tid tillsammans.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-03-15 12:12:23

Du glömde informera din mammma om att du är tillbaka, hur ska jag annars få veta vad du gör. Puss puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela