Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Mobilägandet med förbannelsen!

Publicerad 2010-03-31 16:51:12 i Allmänt

Man brukar ju säga att 3 gånger är en tradition, men om något fel händer för fjärde gången då måste man ju bara ha en förbannelse över sig.

Den 28/3 tappade jag bort min mobil för fjärde gången, jag känner att detta är längre inte ok! Vad ska man göra för att mobilen ska känna sig älskad och stanna kvar, hur mycket ska jag behöva genomlida?

Den tredje gången så fick jag tillbaks massa pengar på försäkringen och nu den fjärde gången så kom faktiskt mobilen tillbaka så jag känner absolut att min otur börjar vända, men igen hur mycket ska man stå ut med?

Om någon vet hur man tar bort förbannelser så hör av er, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela