Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Pepsi Max

Publicerad 2010-03-21 00:21:14 i Allmänt

Jag börjar bli rädd.. För någon vecka sedan fick jag ett sms av min kära mor som lyder: "Köp inte den nya Pepsi max med nytt utseende, ny smak inte lika god. Hamstra gamla!"
Varje gång jag nu går in till min lokala ICA är jag livrädd för vad jag ska se, kommer min hederliga Pepsi stå kvar på hyllan eller har den nya hemska etiketten smygit sig in i mitt liv?
Vet inte riktigt vad jag ska göra åt detta... Stefan försöker ju ständigt uppmana mig till att sluta dricka.. Är detta ett tecken? Är det dags att sluta dricka?
Jag vill inte!!!! Vill bara ha kvar det enda säkra i mitt liv.

SNÄLLA PEPSI LÄMNA MIG INTE STANNA KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela