Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Det är synd om mig

Publicerad 2011-12-01 14:28:18 i Film

Jag lovar det är verkligen synd om mig, har vart sjuk nu sen i onsdags och jag är verkligen jätte sjuk....
Det var väldigt länge sen jag mådde så här dåligt, en riktig influensa har jag fått.
Jag har legat i 5 dagar nu enda gångerna jag rest mig är när jag gått på toa eller hämtat nån mat som för övrigt inte smakar nånting....
Idag tänkte jag att nej nu får det vara nog, jag måste röra på mig.. Så jag gick till affären för att köpa mitt liv (Pepsi Max), och det får jag nu ångra bittert för nu känns det som om febern valt att komma tillbaka och jag kan inte sluta nysa.
Det är så synd om så jag skiter i att jag bantar för nu ska jag äta en "det är synd om Sara Hogg"-muffin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela