Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Hypokondrin flödar på....

Publicerad 2011-11-02 20:48:15 i Allmänt

Ligger hemma på soffan med en ond mage och tänker på det här med blogg... Hur svårt ska det vara egentligen och få en bra fungerande blogg, så jobbigt är det ju inte, det är ju bara logga in... Så nu gjorde jag det :) Var hos läkarn igår för jag har lite ont i min lilla mage, jag berättade för henne att det antagligen är cancer men hon trodde inte det... Om man är lite av en hypokondriker tror läkare då att dom lugnar en genom att säga "jag tror inte det"???? Man kan väl snälla vara lite tydligare än så! Eller? Jag kurerar mig nu framför lite "berg flyttar in"... Carina är Sååååå mysig :) Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela