Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Bekväma jag :)

Publicerad 2012-08-26 04:59:10 i Los Angeles

Idag när vi var på vår lilla utflykt så fick jag känna mig lite hemma igen vilket kändes väldigt skönt då jag kände mig lite hemlängtande idag efter mina skypesamtal med mamma, Stefan och Nikki :)
 
Och detta är verkligen hemma på riktigt!
Efter många promenader upp och ner och efter allt stående i skolan har jag känt att fan jag behöver bekvämmare skor, skor som inte klämmer skor som inte ger mig skavsår eller miljoner av blåsor skor som jag inte bryr mig om utan som man bara drar på och mår bra efter det... Typ det jag letar efter är foppatofflor!!!! Men vem vill köpa det och gå runt i dom är ju jättefula.....
Men vad hände? Jo jag köpte ett par och dom var jätte söta tyckte jag :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela