Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 11 18th century make up

Publicerad 2012-08-07 03:57:15 i Los Angeles

Denna vecka börjar det roliga, vi har periodsminkningar, så idag började vi med 1700-1800 talet och imorgon går vi in på 20 och 30 tal och så vidare, åh detta är verkligen det som är roligast i beauty så nu njuter jag.
Men man kan absolut inte säga att det var fagra damer under 17oo-talet, fy farao vilka fula sminkningar som har gått runt på skolan idag haha :)
Dagen började med att jag fick sitta modell till min lärare vilket jag egentligen inte gillar för då ser man inte vad hon gör...
Så här blev hennes sminkning...
Jag är sååå glad att jag inte levde under denna tiden, det hade inte passat mig haha :)
Här är min sminkning för detta tema
längtar nu tills imorgon och lite 20-tal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela