Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 14 1960's makeup

Publicerad 2012-08-10 03:43:50 i Los Angeles

So best day ever :) gud vad jag älskar 60-talet och gud vad jag älskar twiggy!!!!!
Började med att sitta modell till min lärare Christina Henry som är engelsk och fab, hon är inte så bra lärarmatrial men en fantastisk makeup artist så jag bortser från lärandet och tittar på vad hon gör istället :) Hon har sminkat Lady gaga, Alexander Skarsgård och massor av coola kändisar :)
Så hon sminkade en riktigt bra twiggy för mig idag!
Så här såg min face-chart ut för min design a la 60-talet
Och så här blev reslutat, för och efterbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela