Hoggen på bloggen!

Den ultimata bloggen för det rimmar ju på Hoggen och det är ju jag :)

Dag 16 advertising

Publicerad 2012-08-14 02:34:08 i Los Angeles

Dag 16 är förbi och jag är halvägs igenom min beautyklass... tiden går så fort, men det är bra det för jag börjar längta hem lite också... Min familj och mina vänner har känts väldigt långt borta idag.
Idag har vart en allmänt tung dag, har vart trött, blev inte riktigt nöjd med min sminkning, gjorde fel, förlorade 15 minuter tid så jag var inte snabbast idag som jag brukar och som sagt har hemlängtan. Har det tungt men fortfarande roligt :)
Idag har vi jobbat med advertising-lookar vilket innebär sminkning som visas i tidningar för att marknadsföra en produkt, jag valde mascara och detta blev reslutat, hade en helt annan bild i huvet och andra fransar men dom blev förstörda... Tur att jag hade en snygg modell :)
face-chart
Före(med foundation för jag glömde ta bilden) och efterbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela